Рено став на бік Мерседес у суперечці з Ред Булл і Феррарі з моторів 2026 року
В останні тижні деякі виробники двигунів вказали, що, можливо, варто переглянути регламент 2026 року, поки є час, з особливим посиланням на поточний баланс 50:50 між ДВЗ і електричною потужністю.
Крістіан Хорнер особливо активно виступав від імені Ред Булл, стверджуючи, що гонщикам доведеться знижувати передачу під час проходження прямих, а командам доведеться будувати автомобілі "Франкенштейни".
Тим часом Фредерік Вассер із Феррарі заявив, що його команда відкрита для обговорення налаштувань, додавши, що 5-відсоткова зміна у поділі електрообладнання та ДВЗ може мати велике значення.
Він також наполягає на тому, що необхідно більше інформації про правила для шасі, перш ніж приймати будь-які рішення.
Читайте також: Мерседес незабаром повністю перейде на розробку боліда 2024 року
Проте керівник Альпін Отмар Сафнауер повідомив, що Рено задоволений правилами у тому вигляді, в якому вони мають з'явитися у 2026 році.
"Я поговорив з хлопцями із відділу силових установок, і ми хочемо залишити все як є", - цитує Сафнауера Motorsport.
"Зараз я не особливо за цим не стежу, я не брав участі в переговорах і не знаю всіх причин, але я ставив їм ці питання. І так, ми раді залишити все як є. Тому я вважаю, малоймовірно, що він зміниться".
Варто зазначити, що в суперечці з перегляду регламенту 2026 року головним противником Ред Булл і Феррарі виступає Мерседес.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!