У паддоку незадоволені новою директивою ФІА

Інженери побоюються, що командам знову доведеться зіткнутися з проблемою галопування.
Сьогодні, 18:04
Формула-1 / Getty Images
Формула-1 / Getty Images

Інженери команд Формули-1 незадоволені новою директивою ФІА і побоюються, що це призведе до негативних наслідків, пише Autoracer.

Нагадаємо, раніше ФІА вирішила посилити тести на гнучкість передніх і задніх антикрил. При чому обмеження щодо останніх буде введено лише в червні.

Інженери команд побоюються, що подібні обмеження призведуть знову до галопування болідів. З цією проблемою зіткнулися всі команди на старті нового регламенту у 2022 році.

Головна проблема галопування в тому, що цей ефект не моделюється в аеротрубі, і дані щодо нього можна отримати виключно на трасі.

Також низка інженерів вважає, що в короткостроковій перспективі ідея ФІА вирівняти команди цією директивою спрацює, однак у підсумку все стане тільки.

Топові команди швидко знайдуть способи компенсувати втрати продуктивності, а ось аутсайдерам доведеться жертвувати ресурсами, які могли б піти на розробку болідів-2026.

Раніше також Шарль Леклер назвав пілота, на якого намагається рівнятися.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK