У паддоку незадоволені новою директивою ФІА
Інженери команд Формули-1 незадоволені новою директивою ФІА і побоюються, що це призведе до негативних наслідків, пише Autoracer.
Нагадаємо, раніше ФІА вирішила посилити тести на гнучкість передніх і задніх антикрил. При чому обмеження щодо останніх буде введено лише в червні.
Інженери команд побоюються, що подібні обмеження призведуть знову до галопування болідів. З цією проблемою зіткнулися всі команди на старті нового регламенту у 2022 році.
Головна проблема галопування в тому, що цей ефект не моделюється в аеротрубі, і дані щодо нього можна отримати виключно на трасі.
Також низка інженерів вважає, що в короткостроковій перспективі ідея ФІА вирівняти команди цією директивою спрацює, однак у підсумку все стане тільки.
Топові команди швидко знайдуть способи компенсувати втрати продуктивності, а ось аутсайдерам доведеться жертвувати ресурсами, які могли б піти на розробку болідів-2026.
Раніше також Шарль Леклер назвав пілота, на якого намагається рівнятися.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!