Бренд Milka підтримує юніорську збірну України з гірськолижного спорту
Бренд виступить спонсором збірної команди та національного чемпіонату серед юніорів з гірськолижного спорту у Буковелі, що стане частиною національної кампанії «Подаруй ніжність з Milka».
Шоколад Milka родом із швейцарських Альп, його виготовляють із альпійського молока, тому підтримка гірськолижного спорту в деяких країнах вже стала доброю традицією для бренда. Цьогоріч вперше в своїй історії Milka долучиться до розвитку гірськолижного спорту і в Україні як партнер юніорської збірної. Для бренду це чудова можливість зробити свій внесок у підтримку молодих талантів в рамках національної кампанії «Подаруй ніжність з Milka».
Бренд Milka та Федерація лижного спорту України підписали угоду про партнерство на рік, протягом якого спільно реалізують низку активностей. Бренд підтримає юніорську збірну команди із гірськолижного спорту у тренуваннях та підготовці до Чемпіонату України. А юніори та юніорки зі збірної уже стали обличчям рекламної кампанії та національного промо бренду «Подаруй ніжність з Milka», що триватиме у грудні 2021 року (деталі на сайті milka-promo.com.ua).
«У такий турбулентний для всього світу і країни час надзвичайно важливо заручитись підтримкою надійного партнера. Ми раді започаткувати співпрацю з брендом Milka та з нетерпінням чекаємо реалізації спільних масштабних проектів. Віримо, що завдяки підтримці зможемо надихнути наших юніорів та юніорок гідно представити збірну не тільки на національному, а й на світовому рівні», – коментує Юлія Сипаренко, генеральний секретар Федерації лижного спорту України.
Окрім співпраці з юніорською збірною, Milka стане спонсором Чемпіонату України з гірськолижного спорту серед юніорів та юніорок, який відбудеться 17-19 березня 2022 року в Буковелі. Під час проведення змагань будуть організовані спеціальні бренд-зони Milka, усі учасники отримають солодкі подарунки та брендовані матеріали, а також бренд вручатиме винагороди переможцям та фіналістам.
«Milka дарує ніжність та відчуття свята, насамперед у зимовий період. Ми віримо, що зробити світ ніжнішим не складно, варто лише проявити ніжність один до одного, до близької людини або просто, якщо є така можливість. Тож в рамках новорічної програми ми вирішили підтримати наших талановитих юнаків та дівчат, які займаються гірськолижним спортом. Адже вони – майбутнє нашого спорту та гідне представлення нашої країни на світових змаганнях», — ділиться Олена Солодка, бренд-менеджер Milka в Україні.
Зараз Milka – один із глобальних брендів у родині Mondelēz International, популярність якого підтверджується якістю. Він широко відомий своєю культовою бузковою обгорткою – символом ніжності – і коровою Лілою, талісманом бренду. Це також шоколад, у якому використовується виключно альпійське молоко з альпійського регіону, а 100% какао-бобів надходять із екологічно чистих джерел у рамках програми сталого розвитку постачальників какао – Cocoa life. Саме тому продукція Milka визнана споживачами у всьому світі, у тому числі й в Україні.
Слідкуйте за @Milka.Ukraine в Facebook та Instagram, щоб дізнатися більше новин про бренд.