Бінотто виправдав тактику, через яку Леклер втратив перемогу на Гран-прі Великобританії
За 13 кіл до фінішу Гран-прі Великої Британії через схід Естебана Окона на трасі з'явилася машина безпеки. Під час СК Феррарі покликала до боксів Карлоса Сайнса, який йшов другим, а лідера перегонів Шарля Леклера залишили на трасі.
На піт також заїхали Льюїс Хемілтон та Серхіо Перес. Всій трійці поставили новий софт, і повернулися вони на трек без втрати позицій. У результаті Леклер на старому харді втратив не лише лідерство, а й подіум, фінішувавши четвертим, тоді як Сайнс святкував першу перемогу в кар'єрі.
Читайте також: Ферстаппен: Батько казав, що я стану водієм автобуса, а не чемпіоном світу
Керівник Скудерії Маттіа Бінотто вирішив виправдати ухвалену командою тактику.
"Ми вважаємо, що ми не мали достатньо місця між двома автомобілями, щоб провести подвійний піт-стоп", - цитує Бінотто GPBlog.
"Нам потрібно було зробити вибір між двома пілотами. Ми вирішили покликати Карлоса, тому що Шарль мав лідерство. Ви не знаєте, що зробили б інші. Тоді ми сподівалися, що софт швидко почне здавати, але цього не сталося".
Коли Леклер досяг в'їзду на піт-лейн, між двома пілотами Феррарі було близько дев'яти секунд. Але Бінотто не захотів ризикувати, проводячи подвійний піт-стоп із ризиком того, що щось піде не так.
"Інші були відразу позаду, ви не можете втрачати жодної секунди на піт-стопі, щоб це організувати. Ми зберігали позицію".
Завдяки подібному рішенню італійської команди Шарль упустив перемогу і можливість суттєво скоротити відставання в особистому заліку пілотів від Макса Ферстаппена, який через проблеми з болідом фінішував лише сьомим.