ФІА схвалила моторний регламент 2026 року та зміни правил 2022-2023 років
У вівторок, 16 серпня, Всесвітня рада австоспорту ФІА провела збори, під час яких було приділено увагу двом пунктам: моторному регламенту 2026 року та зміни правил 2022/2023 років.
Згідно з офіційним сайтом ФІА, були прийняті такі правила на 2026 рік:
- узгоджено збереження ДВЗ в їх нинішньому вигляді: V6 з об'ємом 1,6 літра з однією турбіною (при цьому буде введено більш жорстке обмеження на споживання палива: вклад гібридної складової зросте до 50%, а використання "зеленого" палива – до 100%) ;
- орієнтовна потужність двигуна: 400 кВт або приблизно 540 к.с.
- рекуперація теплової енергії MGU-H усувається, а потужність електричної частини у вигляді рекупірації кінетичної енергії MGU-K буде піднята до 350 кВт або приблизно 470 к.с.
Варто очікувати, що після затвердження правил на 2026 рік найближчим часом про свої плани щодо вступу до Формули 1 оголосять Порше та Ауді (Порше співпрацюватиме з Ред Булл).
Читайте також: Штайнер - про розрив контракту з Уралкалієм: "Хаас отримав удар по яйцях, але вистояв"
Щодо правил цього та наступного сезонів, то вони, очікувано, були пов'язані з галопуванням та безпекою.
Починаючи з першого етапу після літньої перерви, яким стане Гран-прі Бельгії, ФІА проводитиме вимірювання трясіння болідів. Команди не повинні перевищувати певну допустиму межу коливань. Також були зроблені більш жорсткі вимоги до жорсткості планки під днищем машини.
У наступному сезоні краї днища болідів піднімуть на 15 мм, горловина дифузора також стане вищою, а його краї – жорсткішими. Ще будуть введені нові сенсори для стеження за галопуванням. До того ж зміниться архітектура та міцність Halo (це стало предметом обговорення після аварії Гуаньюй Чжоу на Гран-прі Великій Британії).