Ферстаппен виграв Гран-прі Італії, що завершився під машиною безпеки

Схід Даніеля Ріккардо перетворив кінцівку гонки на поїздку за Берндом Мейландером.
2022 г., 11 вересня, 18:37
Макс Ферстаппен / Getty Images
Макс Ферстаппен / Getty Images

У неділю, 11 вересня, на трасі в Монці відбувся шістнадцятий гоночний етап Формули 1 сезону 2022 - Гран-прі Італії.

Перемогу у заїзді здобув пілот Ред Булл Макс Ферстаппен. Другим фінішував представник Феррарі Шарль Леклер. Компанію на подіумі їм склав Джордж Расселл із Мерседес.


Перемішаний пелотон віщував прорив відразу кількох пілотів топових команд, що, по суті, і сталося.

Старт
Старт

Старт у Монці вийшов досить спокійним: жодної серйозної аварії, при цьому одразу чотири боліди зрізали перший поворот. Одним із них був Расселл, якому довелося повернути Леклеру позицію. При цьому Джордж сказав команді, що Шарль його видавив (ніхто всерйоз це не сприйняв).

Первый поворот
Первый поворот

Провалив став Ландо Норріс: стартувавши третім, британець забув натиснути на педаль газу на старті (жарт), провалившись на шосту позицію. Ферстаппен почав прориватися, встигнувши за одне коло пройти чотирьох опонентів.

Тим же зайнявся і Карлос Сайнс, який стартував набагато нижче нідерландця. Карлосу вдалося пройти з невеликим контактом Серхіо Переса, у якого пізніше виникли проблеми.

Поки Леклер відривався від Расселла, до представника Мерседеса вже впритул підібрався Ферстаппен, який скористався своєю швидкістю і на пізньому гальмуванні в першому повороті пройшов Джорджа. 5-е коло, Макс вже другий - класика.

Леклер отрывается от Расселла
Леклер отрывается от Расселла

Макс уже третий
Макс уже третий

Ферстаппен проходит Расселла
Ферстаппен проходит Расселла

Примітно, що поки Сайнс захоплював 11 позицію, Льюїс Гемілтон, який стартував відразу за ним, застряг у самому кінці, йдучи 18-м.

Ну і куди ми без "паровозика Труллі", який цього разу зібрав Даніель Ріккардо. "Медоїду" вдалося зібрати за собою шановану кількість суперників: Гаслі, Норріс, Алонсо, Де Вріс, Чжоу, Сайнс - усі вони були пасажирами цього "паравозика".

"Паровозик" Риккардо
"Паровозик" Риккардо

Перший піт-стоп гонки опинився на рахунку Переса, у якого помітно диміло переднє праве колесо, що не змінилося після зупинки.

Дымящееся колесо Переса
Дымящееся колесо Переса

На 11-му колі, коли Сайнс вже став шостим, серйозні проблеми виникли у Себастьяна Феттеля. Мотор німця не витримав і задимився, через що команда попросила Себа зупинитися. Сайнс ще до появи жовтих прапорів встиг пройти Гаслі, посівши п'яте місце.

Сайнс прорывается через пелотон
Сайнс прорывается через пелотон

Дымящийся мотор Феттеля
Дымящийся мотор Феттеля

Сход Себа
Сход Себа

Сайнс уже пятый
Сайнс уже пятый

Феррарі вирішила скористатися режимом віртуального СК, покликавши до боксів Леклера. Варто зазначити, що протягом усієї гонки механіки Скудерії навіть не подавали ознак того, що вони збираються зіпсувати гонку своєму пілоту.

Первый пит Шарля
Первый пит Шарля

Монегаск виїхав перед Ріккардо, якого пресингував Сайнс. Це багато в чому дозволило Леклеру спокійно прогріти шини і почати відриватися від Дена, який був зайнятий обороною. Але Феррарі була набагато швидше за МакЛарен, а тому Сайнс пройшов австралійця.

Ближче до середини дистанції на свій перший піт поїхав Ферстаппен, після чого він виїхав у десяти секундах за Леклером.

Незабаром відбувся другий схід – це був Фернандо Алонсо, у якого так само, як і у Феттеля, виникли проблеми з мотором. Але ж Нандо незадовго до цього питав у команди, чи все гаразд із ДВЗ, а вона відповіла, що так, йому не варто турбуватися...

Сход Алонсо
Сход Алонсо

На 34-му колі Леклер вдруге заїхав у бокси – софт так класно працював на боліді Сайнса, що його вирішили поставити і Шарлю. Між ним та Максом було 18 секунд.

Второй пит Леклера
Второй пит Леклера

Пройшло сім кіл, а Феррарі наблизилася до Ред Булл на... одну секунду. Здавалося, що Макса вже не наздогнати, але раптом на трасі зупинився Ріккардо, чим викликав машину безпеки.

Сход Риккардо
Сход Риккардо

Ферстаппен, Леклер, Расселл і Сайнс заїхали в бокси, повернувшись на своїх позиціях. Макс попросив інженера розповісти розклад по гумі опонентів, але це йому й не знадобилося.

Второй пит Макса
Второй пит Макса

Третий пит Шарля
Третий пит Шарля

З моменту сходу Ріккардо пройшло чотири кола, але італійські маршали не зрушили його болід ні на міліметр - до кінця гонки залишалося лише два кола.

Болид Рика все еще не убрали
Болид Рика все еще не убрали

Після того, як евакуатор все ж таки прибув і відвіз машину, Леклеру повідомили, що фініш буде під машиною безпеки. Сказати, що це засмутило монегаска – нічого не сказати.

Разочарование Леклера
Разочарование Леклера

У підсумку ми отримали фініш, який мав відбутися в Абу-Дабі 2021 року, але Майкл Масі вже не є гоночним директором Ф1.

"Интересный" финиш
"Интересный" финиш

Макс Ферстаппен здобув свою одинадцяту перемогу в сезоні та п'яту поспіль. Леклер завоював свій 20-й подіум у кар'єрі.

Ще продовжилося прокляття переможців Монци: Леклер: 2019 рік – перемога, 2020 – схід, Гаслі: 2020 – перемога, 2021 – схід, Ріккардо: 2021 – перемога, 2022 – схід.

Найкращим гонщиком дня було визнано дебютанта Ніка Де Вріса, який фінішував в очках.

Де Врис - гонщик дня
Де Врис - гонщик дня

Додатковий бал за найкраще коло отримав Серхіо Перес.

Лучший круг - Чеко
Лучший круг - Чеко

А Ферстаппен отримав свою очікувану хвилю освистування від італійських тіффозі.

Підсумкова класифікація

Наступний етап відбудеться лише через три тижні у Сінгапурі і вже там Макс Ферстаппен може достроково здобути свій другий чемпіонський титул. Судячи з темпу Ред Булл, все до цього йде.


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK