Формула 1 змінить правило після скандалу на Гран-прі Австралії
Третій гоночний етап в Австралії викликав не лише безліч червоних прапорів, а й безліч суперечок.
Одна з таких виникла вже під час першого рестарту. Тодішній лідер гонки Льюїс Гемілтон у повільному темпі прямував за машиною безпеки (МБ), що мало не призвело до аварії.
Справа в тому, що Джордж Расселл наздоганяв пелотон на високій швидкості. Як тільки він наздогнав пілота перед собою, він був змушений різко гальмувати - це ж були змушені зробити і всі, хто слідував за ним.
Гуаньюй Чжоу ледь не врізався в Серхіо Переса, а Логан Сарджент взагалі вирулив убік, щоб уникнути зіткнення з Валттері Боттасом. Кевін Магнуссен же проїхався по гравію.
Судді Гран-прі вирішили нікого не карати. Натомість Формула 1 виправить недолік у правилі, згідно з яким лідер пелотону не має права відпускати МБ на відстань більше десяти корпусів, повідомляє Motorsport.
Однак це правило працює тільки при включених у МБ проблескових вогнів. Перед стартом з місця вони вимикаються, і після цього темп руху на решітку диктує лише лідер перегонів. Власне, саме це і сталося в Мельбурні.
Читайте також: Аварія Магнуссена на Гран-прі Австралії травмувала глядача
"З цього моменту гонщик першої машини задає темп. Якщо необхідно, він може відпускати автомобіль безпеки на відстань понад десять корпусів", - йдеться у новій статті 58.11.
Нагадаємо, що за підсумком другого рестарту Карлос Сайнс зачепив Фернандо Алонсо, за що отримав 5-секундний штраф, який, на думку пілота Феррарі, був несправедливим.