Ферстаппен здобув чергову перемогу у сезоні, вигравши Гран-прі Австрії

Шарль Леклер зміг привезти ювілейний подіум для Феррарі, а Карлоса Сайнса принесли в жертву заради результату монегаска.
2023 г., 2 липня, 17:54
Макс Ферстаппен / Getty Images
Макс Ферстаппен / Getty Images

У неділю, 2 липня, у Шпільберзі відбувся десятий етап сезону-2023 Формули 1 – Гран-прі Австрії.

Старт перегонів вийшов досить цікавим. Шарль Леклер непогано стартував, але Макс Ферстаппен одразу перекрив йому траєкторію. Монегаск спробував пройти опонента у наступних поворотах, але без результату.

На другому колі на трасу виїхав автомобіль безпеки. Винуватцем цієї події став Юкі Цунода. Японець надто оптимістично входив у перший поворот, у результаті зламавши собі переднє антикрило об заднє колесо Альпін.

Джерело: скриншот

Джерело: скриншот

Рестарт нічим цікавим не відзначився. Однак невдовзі Карлос Сайнс, перебуваючи довгий час у межах однієї секунди від Леклера, натякнув команді, що добре було б помінятися позиціями з напарником. Але гоночний інженер іспанця наказав йому зберігати позицію.

Джерело: скриншот

По суті, таким рішенням італійці принесли Сайнса в жертву заради подіуму Леклера: Карлос був швидше за Шарля, але команда зробила з нього живий щит, що зіграє з ним злий жарт під кінець гонки.

На 14-му колі з дистанції був змушений зійти Ніко Хюлькенберг, у якого відмовив двигун, викликавши тим самим спочатку жовті прапори, а потім вітруальний сейфеті-кар. Це спровокувало першу хвилю піт-стопів.

Джерело: скриншот

Головною темою заїзду стали порушення меж треку. Напевно, половину пелотону попередили чорно-білим прапором. Але особливо відзначився Льюїс Гемілтон.

Спочатку на нього скаржився Ландо Норріс. Потім про порушення меж йому повідомив його гоночний інженер, на що Гем відповів, що болід повільний і взагалі його складно втримати в повороті.

Джерело: скриншот

Джерело: скриншот

Але, зрештою, це ніяк не вберегло його від штрафу +5 с за порушення меж треку. За весь Гран-прі такий же штраф отримали Цунода, Окон, Сайнс, Албон, Гаслі та Сарджент. Юкі взагалі отримав спочатку +5 с, а потім +10 с, бо порушив правило сім разів.

Джерело: скриншот

Повертаємось до щита у вигляді Сайнса. Після того, як Ферстаппен сходив на піт, він повернувся третім - Феррарі дублем лідирувала на Гран-прі Австрії (але недовго).

Джерело: скриншот

Майже відразу Макс пройшов Карлоса, а через десять кіл пройшов і Шарля, повернувши собі лідерство, яке нікому не віддавав до самого кінця.

Позаду прокинувся Гемілтон, який почав скаржитися на всіх, особливо на Переса, за порушення меж треку. Це звучало особливо цікаво, коли в розмову втрутився Тото Вольфф.

Джерело: скриншот

Джерело: скриншот

Джерело: скриншот

Якоїсь миті Тото не витримав і сказав: "Льюїс, машина повільна. Ми це знаємо. Будь ласка, веди її".

За 12 кіл до фінішу Перес та Сайнс влаштували гарну боротьбу з контратаками, яка завершилася перемогою мексиканця. Ось так замість потенційного другого місця Карлос виявився четвертим.

На останньому колі Макс вирішив ще й відібрати у Чеко найшвидше коло, заїхавши на безкоштовний піт. Не важко здогадатися, що це йому вдалося.

Ферстаппен здобув свою сьому перемогу в сезоні, ще більше відірвався від усіх в особистому заліку і дедалі ближче стає до свого третього титулу.

Гонщиком дня був визнаний Ландо Норріс, який фінішував п'ятим. Пілот МакЛарена дуже стримано відреагував на цю новину.

Підсумкова класифікація

За тиждень гонщики виступлять у Сільверстоуні, де пройде Гран-прі Великої Британії.


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK