Ферстаппен виступив проти правила, яке через нього ж і було запроваджено
Пілот Ред Булл Макс Ферстаппен не є фанатом системи нарахування очок для отримання суперліцензії, необхідної для участі у перегонах Формули-1.
Ця система, яку було запроваджено через самого нідерландця у 2016 році, не дозволяє дебютувати вихованцю Мерседес Андреа Кімі Антонеллі.
Італієць виступає у Формулі-2 за команду Према. Його пов'язували із заміною Логана Сарджента у Вільямс, проте через відсутність суперліцензії він не може виступати в "королеві автоспорту".
"Звичайно, це правило було введено через мене. Зрештою, це не зупиняє те, для чого воно призначене. Йдеться не конкретно про нього (Антонеллі), але це може перешкодити деяким талантам швидко потрапити до Ф1, тому що спочатку їм потрібно набрати ці очки", - цитує Макса Motorsport.
"Я не великий шанувальник цього, всієї цієї системи. ФІА вважає, що це добре, але я б вважав за краще, щоб її не було. Якщо людині 17 або 18 років і у неї 20 балів, але вона дуже швидка, чому вона не може потрапити до Ф1?".
Читайте також: Бермен виступить за Хаас на практиці в Емілії-Романьї
Нагадаємо, що пілот, який бажає брати участь у гонках Формули-1, має набрати загалом 40 очок, щоб отримати суперліцензію.
ФІА, керівний орган Ф1, вирішила ввести систему очок після того, як Ферстаппен дебютував у Ф1 у віці 17 років і 166 днів на початку сезону 2015 року, стрибнувши у Формулу-1 прямо з європейської Формули-3.
Деякі з інших вимог для отримання суперліцензії включають вік (не менше 18 років) і проходження не менше 80% двох повних сезонів у серіях одномісних болідів.
Система знову опинилася в центрі уваги минулого року, коли ФІА відхилила прохання Ред Булл про звільнення переможця гонки IndyCar Колтона Герти від зобов'язання отримання ліцензії.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!