Норріс намагався, але все ж таки не зміг завадити Ферстаппену виграти Гран-прі Емілії-Романьї

Якби була гонка на пару кіл довше, у пілота МакЛарен були б усі шанси вирвати перемогу у триразового чемпіона світу.
19 травня, 17:33
Макс Ферстаппен / Getty Images
Макс Ферстаппен / Getty Images

У неділю, 19 травня, в Імолі пройшов сьомий етап Формули-1 сезону-2024.

Гран-прі Емілії-Романьї завершився перемогою пілота Ред Булл Макса Ферстаппена, якому під кінець гонки дуже намагався перешкодити Ландо Норріс із МакЛарен.

Але британець після тріумфу в Маямі був змушений задовольнятися лише другим місцем. Третім фінішував представник Феррарі Шарль Леклер.


Шкода, але гонка, очікувано, вийшла не найцікавішою. І це комплексна проблема, адже трек в Імолі занадто тісний для сучасних болідів, які у рази більші за своїх попередників десяти- і двадцятирічної давності.

Тим не менш, на старті Ландо Норріс спробував пройти Макса Ферстаппена: британець чудово стартував і практично зрівнявся з опонентом, але в перший поворот він входив, вже обороняючись від Шарля Леклера.

Незавидна доля була цього дня у Алекса Албона, якому довелося чотири рази заїхати до боксів. Якогось моменту він повідомив команді, що колеса на машині погано закріплені, що змусило його зробити необов'язкову зупинку.

Ближче до кінця заїзду він взагалі був змушений зійти з дистанції. Забігаючи наперед, гонщик Вільямс став єдиним, хто не доїхав до фінішу.

Ще одним провалом став виступ Фернандо Алонсо. Після жахливої кваліфікації команда вирішила змінити налаштування боліда, через що іспанець стартував з піт-лейну.

Але це ніяк не допомогло: Нандо фінішував останнім, а на перших колах перегонів у нього ще й спалахнули передні гальма при виїзді з боксів.

Можна з упевненістю сказати, що оновлення МакЛарен поки що помітно краще працюють, ніж оновлення Феррарі. Адже недарма Карлос Сайнс зазначив, які швидкі боліди "помаранчевих".

Особливістю цього Гран-прі стали регулярні помилки пілотів, які раз у раз зрізали повороти і вилітали за межі траси. Причому помилялися лідери, від яких найменше чекаєш на подібне.

На 24-му колі Норріс першим серед лідируючої групи вирушив на піт-стоп. Він повернувся за Серхіо Пересом, але Чеко не створив йому проблем.

Невдовзі за Ландо пішли інші: гуму поміняли Оскар Піастрі, Макс Ферстаппен та Шарль Леклер. А ось Сайнс залишився на трасі, захопивши на якийсь час лідерство (хоч якась радість для Скудерії).

На 28-му колі настала черга Сайнса змінити шини. Проте все пішло явно не за планом італійської команди, адже Карлос виїхав за Піастрі. Тим самим іспанець програв свою четверту позицію за рахунок андеркату австралійця. До кінця заїзду Карлос так і не зміг нічого з цим вдіяти.

Після екватора гонки несподівано швидко поїхав Леклер, якого трохи раніше пресував Піастрі. Відбившись від Оскара, монегаск, будучи найшвидшим на той момент пілотом на треку, почав атакувати його напарника по команді.

Шарль поступово наближався до Ландо і здавалося, що невдовзі глядачі побачать боротьбу лідерів за позицію, але одна помилка пілота Феррарі перекреслила ці надії - Леклер виїхав на траву, подарувавши Норрісу можливість відірватися.

За 11 кіл до кінця заїзду Ферстаппен почав скаржитися на шини. Насправді не варто дивуватися, адже протягом усього сезону можна спостерігати, як Ред Булл "з'їдає" гуму швидше за опонентів.

Скоріше за все, саме з цієї причини Макс кілька разів порушив межі треку, за що йому виписали останнє попередження.

З цього моменту Норріс почав відігравати відставання від лідера. Поступово з кожним колом розрив між гонщиками скорочувався.

За шість кіл до фінішу відрив Ферстаппена від Норріса складав лише 1,4 секунди. Вболівальники спостерігали за тим, що відбувається, будучи в очікуванні боротьби за перемогу.

Надії підігрівалися ще й тим, що пілот Ред Булл повідомив команду, що спорожніла батарея. Однак це сталося лише на передостанньому колі.

Норріс щосили намагався наздогнати Ферстаппена і поборотися за свою другу перемогу поспіль, його підганяв гоночний інженер, але Ландо не вистачило кількох кіл: Ферстаппен переміг із відривом всього 0,7 секунди.

Незважаючи на невдачу, саме Ландо Норріса вболівальники визнали гонщиком дня. Та й сам британець, хоч і з помітним розчаруванням, але визнав, що команда заробила багато очок для Кубка конструкторів.


Підсумкова класифікація

  1. Макс Ферстаппен (Ред Булл)
  2. Ландо Норріс (МакЛарен)
  3. Шарль Леклер (Феррарі)
  4. Оскар Піастрі (МакЛарен)
  5. Карлос Сайнс (Феррарі)
  6. Льюїс Гемілтон (Мерседес)
  7. Джордж Расселл (Мерседес)
  8. Серхіо Перес (Ред Булл)
  9. Ленс Стролл (Астон Мартін)
  10. Юкі Цунода (РБ)
  11. Ніко Хюлькенберг (Хаас)
  12. Даніель Ріккардо (РБ)
  13. Кевін Магнуссен (Хаас)
  14. Естебан Окон (Альпін)
  15. Валттері Боттас (Заубер)
  16. Чжоу Гуаньюй (Заубер)
  17. П'єр Гаслі (Альпін)
  18. Логан Сарджент (Вільямс)
  19. Фернандо Алонсо (Астон Мартін)

Зійшов: Алекс Албон (Вільямс).

Наступний Гран-прі пройде всього через тиждень і це буде визнана перлина Формули 1 – гонка у Монако.

Нагадаємо, що на ISPORT можна ознайомитись з календарем "королеви автоспорту" сезону 2024 року.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK