Норріс у домінуючому стилі виграв Гран-прі Сінгапуру

Пілот МакЛарен вперше зумів утримати лідерство після першого кола, що допомогло йому здобути третю перемогу в кар'єрі.
22 вересня, 16:46
Ландо Норріс / Getty Images
Ландо Норріс / Getty Images

У неділю, 22 вересня, у Сінгапурі на трасі Марина-Бей завершився вісімнадцятий етап Формули-1 сезону 2024 року.

Пілот МакЛарен Ландо Норріс, який виграв кваліфікацію, зумів реалізувати поул і перемогти на Гран-прі Сінгапуру.

Разом з ним на подіумі опинилися Макс Ферстаппен (Ред Булл) та Оскар Піастрі (МакЛарен).


Як виявилося вже після фінішу, цього дня Норріс не мав суперників. Єдина можливість перешкодити йому перемогти була першому колі.

Однак цього разу британець розбив своє прокляття - він зміг завершити перше коло, не втративши лідерства в гонці. Ландо добре стартував, Ферстаппен не мав жодного шансу пройти його.

Тісний старт у Сінгапурі пройшов без аварій, натомість із провалом Сайнса та Албона: Карлос програв дві позиції на старті, Алекс – одразу чотири. В той же час прорвався напарник тайського пілота - Франко Колапінто на пізньому гальмуванні змусив понервувати Албона.

Цікаво, що зовсім скоро аргентинець отримав комплімент від Переса, який заявив своєму гоночному інженеру, що Франко складно пройти.

І поки Колапінто продовжував заслуговувати на повагу ветеранів, Албон був змушений зійти з дистанції через перегрівання боліда.

Після стартових десяти кіл команда попросила Норріса збільшити відрив від Ферстаппена до п'яти секунд. Він не просто послухався, а ще й перевиконав норму. З кожним колом відрив Ландо від Макса збільшувався і збільшувався.

Ось тоді й стало зрозуміло, що Ред Булл знадобиться диво, щоб перемогти Норріса. Смішно, що сам Ландо ледве це диво і не подарував.

На середині дистанції він заблокував колеса і мало не опинився у стіні. Але йому пощастило, він лише трохи зачепив її переднім антикрилом, яке навіть не пошкодилося.

За 15 кіл до фінішу Норріс зачепив стіну, де рік тому Джордж Расселл закінчив гонку, атакуючи саме Ландо. І знову йому пощастило – жодних ушкоджень.

А от кому пощастило менше, то це Кевіну Магнуссену, який влетів заднім лівим колесом у стіну, отримавши повільний прокол.

І хоча він зміг продовжити Гран-прі, на останніх колах данець був змушений все-таки зійти в бокси.

Загалом подій у гонці було не те, щоб багато. Наприкінці було лише дві інтриги.

Після досить легкого обгону Гемілтона, Леклер на свіжих шинах атакував Расселла. Але той зумів захиститися та утримати четверту позицію. Леклер у свою чергу фінішував п'ятим, що також непогано, враховуючи провал у кваліфікації.

Друга інтрига стосувалася найшвидшого кола. Норріс, вигравши кваліфікацію, лідирував протягом усіх кіл і мав на своєму рахунку найшвидше коло. Тож він претендував на Великий шолом.

Але за кілька кіл до кінця гонки на піт-стоп заїхав Даніель Ріккардо. І "Медоїд" на фініші відібрав у британця додатковий бал. Цим він допоміг своєму другові Ферстаппену у боротьбі за титул.

При цьому саме Ріккардо вболівальники визнали гонщиком дня. Але це було зроблено не за його виступ, оскільки він фінішував останнім.

Справа в тому, що останній тиждень все частіше говорять про його заміну на Ліама Лоусона. Очікується, що вже на наступному етапі новозеландець поїде замість австралійця. Тож звання гонщика дня можна вважати прощальним подарунком.

На фініші Норріс привіз Ферстаппену майже 21 секунду, що натякає на те, наскільки сильним зараз є МакЛарен. Перефразовуючи слова класика: "Домінування МакЛарен може набриднути фанатам". Чи вже можна так говорити?

Ландо ще ближче підібрався до Макса - тепер в особистому заліку між двома найкращими пілотами сезону всього 52 очки. А МакЛарен збільшив свій відрив від Ред Булл у Кубку конструкторів до 31 бала.


Підсумкова класифікація

Формула-1 знову йде на місячну перерву, після якої вона повернеться етапом в Остіні, де 20 жовтня пройде Гран-прі США.

Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!


x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK