Грізманн став партнером бюджетного французького бренду
Французький спортивний бренд Decathlon оголосив про партнерство з Антуаном Грізманном.
Нагадаємо, що минулого літа закінчився 14-річний контракт французького форварда з Puma. А тому вже цього сезону Антуан виступав у бутсах Decathlon, які вважаються бюджетним брендом.
🚨 ALERTE SIGNATURE 🚨
— Decathlon (@Decathlon) January 24, 2025
C'est officiel, @AntoGriezmann rejoint Decathlon !
Bienvenue à la maison Antoine 🤝💙 pic.twitter.com/ck0zgeEnu0
Для порівняння, бутси від Puma або Adidas коштують у районі 250 євро, тоді як Decathlon можна купити всього за 60 євро.
Проте французький бренд уже давно намагається зрівнятися з лідерами індустрії і насамперед змінити славу бюджетного бренду. Підписання контракту з Грізманном - один із кроків у їхній стратегії.
Раніше Decathlon домігся серйозного успіху, домовившись про постачання своїх м'ячів для Ліги 1, а також Ліги Європи і Ліги конференцій.
Варто зазначити, що деякі видання відразу припустили, що французький бренд запропонував своїй єдиній зірці значно солідніший контракт, ніж раніше був у Грізманна з Puma.
Раніше також повідомлялося, що Барселона прописала нові відступні в контракті Араухо.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!