PUMA X SAYSKY: Унікальна колаборація, що сколихнула бігове ком'юніті

Цю колекцію вже називають головним біговим колабом року. Вона поєднує в собі мінімалістичний стиль, технологічні кросівки та функціональний одяг, які передають радість бігу, натхненну океаном - його рухом і мінливістю.
Колекція PUMA x SAYSKY розроблена для бігунів усіх рівнів: від новачків до досвідчених марафонців. Вона втілює філософію, що всі бігуни - Forever. Stars.
Дизайн колекції натхненний відомою гравюрою японського художника Кацусікі Хокусая "Велика хвиля в Канаґаві". Вона символізує бігові злети і падіння, а також важливість виходу за власні межі.
Ларс С. Петерсен, засновник і CEO SAYSKY, зазначає:
"Життя та біг подібні до океану - часом він бурхливий і випробовує нас на міцність, а інколи дарує спокій та роздуми. Разом ми приймаємо виклики та знаємо, що наша єдність і спільний рух роблять нас сильнішими. Як і хвилі на наших ексклюзивних речах, ми динамічні, постійно змінюємося і ніколи не зупиняємося."
Спираючись на спільне бачення PUMA та SAYSKY, колекція пропонує кожному щось особливе: стильний дизайн, функціональність та продукт, створений бігунами для бігунів.
В Україні офлайн презентація колекції відбулася 16 квітня 2025 року за партнерської підтримки RUNLAB та BIMBO, де RUNLAB виступили експертним майданчиком з бігу, а BIMBO на добу перетворилися на PUMA SAYSKY CAFÉ. У рамках концепції, PUMA UKRAINE зібрали відомих та яскравих людей, для яких спорт є невід'ємною частиною власного побуту і запропонували їм на вечір стати PUMA SAYSKY RUNNING CREW, забезпечивши всім необхідним. Серед учасників були український дизайнер зі світовим ім'ям - Іван Фролов, організатор Ігор Нескорених - Ігор Крицак, відомі українські інфлюенсерки: Катерина Мотрич, Нати Гресько, Даша Кольорова, а також актриса і телеведуча Катерина Олос, маркетолог Влад Болсун, харківський активіст і бігун Сергій "Бігова Борода" Прескорник, та маркетолог PUMA UKRAINE - Максим Тархов.
Під час презентації гості мали змогу протестувати екіпірування в умовах реальної пробіжки та скласти власне враження про колекцію. Традиційно для подій від PUMA - всі залишилися задоволені не лише якістю екіпірування, а й загальною атмосферою івенту. Детальніше про враження про презентацію можна дізнатися на сторінках соціальних мереж учасників.
Дроп PUMA x SAYSKY доступний у офіційному інтернет-магазині PUMA , у флагманських магазинах бренду, а також у партнерському магазині RULAB.
Слідкувати за новинами та отримувати цікавий спортивний контент можна в нашому Telegram-каналі!