Леклер - про стратегію Феррарі: Це катастрофа
Перед стартом Гран-прі Угорщини Феррарі мала всі шанси на перемогу: Карлос Сайнс стартував другим, Шарль Леклер – третім, а перед ними був Джордж Расселл на Мерседесі.
Але стратегія Скудерії, зрозуміла лише тому, хто її вигадав, звела ці шанси нанівець, через що Сайнс фінішував четвертим, а Леклер - шостим.
По монегаску особливо сильно вдарила зміна гуми з мідіуму на хард. Пілот у холодну погоду не зміг змусити працювати шини, які спричинили його проблеми з темпом.
"Нам потрібно поговорити з командою і зрозуміти, в чому був сенс ставити хард, тому що на мідіумі я почував себе дуже добре", - цитує Шарля Sky Sports. "Все було під контролем і з якоїсь причини, не знаю чому, ми перейшли на хард".
"Я сказав по радіо, що мені комфортно на мідіумі, і я хотів проїхати якомога довше на цих шинах, тому що відчуття були добрими. Не знаю, чому ми ухвалили інше рішення".
"Чесно кажучи, швидкість була на моєму боці, я був дуже задоволений. Єдине, очевидно, що всі пам'ятають останню частину перегонів, де в мене сталася катастрофа, особливо з хардом".
"Саме в цей момент я фактично програв гонку. Я втратив 20 секунд на піт-стопі, ще шість секунд на п'яти колах на харді. Ми поговоримо про це з командою і про те, як стати краще".
Шарль Леклер йде на літню перерву з 80-очковим відставанням від лідера чемпіонату Макса Ферстаппена, який стал триумфатором гонки - нідерландець зумів фінішувати першим, стартувавши з 10-ї позиції.