Пілоти Формули 1 назвали головну причину, через яку Гран-прі Азербайджану вийшов нудним
Гран-прі Азербайджану вийшов далеко не таким захоплюючим, яким він був усі попередні роки. Гонка відрізнялася малою кількістю обгонів, на що після фінішу вказували самі учасники події.
Всі вони вказали на ту саму причину: укорочена зона ДРС. Справа в тому, що перед етапом у Баку ФІА вкоротила на 100 м зону використання ДРС.
Під час п'ятничного брифінгу пілоти висловлювали свою стурбованість із цього приводу, проте їхня думка ніяк не вплинула на зміни.
Льюїс Гемілтон, який протягом 10 кіл не міг пройти Карлоса Сайнса, був одним із багатьох, хто вважав, що зона ДРС недостатньо довга.
"Вони вкоротили зону ДРС і я не зовсім розумію, чому вони це зробили. У нас завжди були відмінні перегони там, де був ДРС", - цитує британця Autosport.
Тієї ж думки дотримувався і Алекс Албон.
"Ви бачили, що обгонів було небагато, а зона ДРС була надто короткою", — сказав пілот Вільямс. "Минулого року все було непогано, а вони забрали у зони 100 м. Може, вони приберуть ще 100".
Ландо Норріс, який провів більшу частину гонки, застрягши за Естебаном Оконом і Ніко Хюлькенбергом, не міг скористатися своїми свіжішими шинами. Він був ще одним, хто був розчарований більш короткою зоною ДРС.
"Практично неможливо обганяти, особливо з нашою прямолінійною швидкістю. Не з тим, наскільки коротка зона ДРС нині в порівнянні з тим, де вона була минулого року. Я зробив усе, що міг, щоб не відставати від машин попереду".
На питання, чи має сенс коротша зона ДРС, він додав: "Ні, ні. Усі водії поставили це під сумнів на брифінгу".
Нагадаємо, що перемогу в гонці завоював пілот Ред Булл Серхіо Перес. Він же переміг і в суботньому спринті, за рахунок чого скоротив відставання від напарника по команді Макса Ферстаппена в особистому заліку пілотів.